nitti prosent av alle drømmer du drømmer er mareritt. Eller åtti. Eller søtti eller noe.

Jeg drømte en vanvittig skummel drøm i natt som fortsatt trykker litt på systemet.
Jeg og mannen og en kompis ble nødt til å campe ute, sove i det fri, jeg husker ikke helt hvorfor men jeg er jo redd for bjørner så jeg torte ikke gå å tisse alene i skogen. Hanhvisnavneimånevnes er jo en helt i alle tilstander og ble med for å holde vakt. Det var natt og mørkt.
Mens jeg satt og tissa så vi konturene av noe som rørte seg lengre inni skogen. Var det en bjørn?
Nei! Det var en prest i refleksvest! Vi beholdt begge tilkjempet roen, og beveget oss sakte og baklengs tilbake til leiren uten å lage en lyd.

I tillegg spiste jeg en litt for gammel pølse til frokost som smakte fisk så jeg er litt i ulage i hele meg i dag.

6 kommentarer:

SURRESILJE sa...

Prest i refleksvest?!? Du er syk!

Men glad du slapp unna så du fikk blogga om det iallefall!

frk. Figenschou sa...

det var på en måte skumlere i drømmen enn det ble i skrift.

A sa...

Veit ikkje heilt kva som er skumlast eg, bamsefar i lia eller ein utkledd prest på skogstur...

frk. Figenschou sa...

om natta.

A sa...

That's it. Presten er definitivt skumlast.

Elisabeth, innerst i veien sa...

Prest i refleks
Spis en kjeks

Jeg våkna fra mareritt en natt av at jeg hoppa i senga, altså liggende, med hele kroppen. Trodde sånt kun skjedde i Donald.

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...